"...a Fővárosban ugyanis 15%-kal most kevesebben laknak, mint 1990-ben, ez azt jelenti, hogy kevesebben is utaznak."
Hát igen. Csakhogy az a 15% kiköltözött az agglomerációba, és most onnan ingázik. Ezt persze tudja a főokos is, csak nem mondja, mert akkor még netán felmerülne a kérdés: miért nem lehet a főváros tömegközlekedését végre az agglomerációval együtt kezelni és megoldani?
A válasz pofonegyszerű:
Azért, mert amíg minket behoz a szolgálati autó a munkahelyre, addig magasról leszarjuk, hogy mások hogyan közlekednek. Öngondoskodó társadalom, ugye. Épül itt nekik ezerszám az autópálya meg a körgyűrű, és még nekik áll feljebb. Méghogy tömegközlekedés.
Lehet sokat süketelni a BKSZ-ről, egyesített bérletekről, meg hasonlókról, de ha nincs mivel ésszerű időn belül bejutni iskolába, munkahelyre, akkor a honpolgár autóba ül, és ennek eredménye az a káosz, ami évek óta uralja a főváros közlekedését.
Ilyenkor gyorsan elő lehet rántani a négyesmetrót a farzsebből, hogy az majd mindent megold, de erről már az óvodások is tudják, hogy szemenszedett hazugság.
Ugyanis
2007.11.17. 11:55 :: nyelv-ész
Szólj hozzá!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek